Royal Black
AnisNajwa here
* 17 y/o and SPM*
Letak code tagboard



Skin by Ayien
Cute favicon byBabydoll
Blog owner: AnisNajwa

Awesome :D
Monday, June 6, 2011 | 11:27 AM | 0 comments
Assalammualaikum .

Hari tu tite tido rumah Dayah . ade Tirah sekali . bukan sehari kite tido rumah dia tau , tapi tiga hari . hahaha . mak&abah dia takde , balik kampung , so kite temankan dia #tahudahbaik . :)

Jogging 
Pagi haritu kiteorg jogging kat benteng . eh silap . bukan kiteorg tapi cuma Dayah & Tirah je jogging . tite itot je . mls jogging . hehehe . mase dieorg dah habis jogging , Adik baru dtg . pahtu borakborak then balik . duduk rumah dyh jap . eh bukan jap , lame ah . ptg tu baru balik rumah . takkan ah sampai tak balik rumah kan . tapi mlm tu g balik rumah Dayah .  :D




East Coast Mall (ECM)
Mase  hari Sabtu (4.6.2011) , kiteorg keluar bandar . tak berape nak best sangat kot . boring ah . semua nak ber-couple , dah aku ? Fine , mmg suka tgk org dating . suke nyebok2 . dah lupekan , Tgk je ah gmba , tak se-best gmba korang , #tetibe .

me.me.me.me.me.me 

me.Tirah.me.Tirah.me.Tirah.
I.LOVE.YOU.GOOD.FRIENDS




OK Bye
















Old things | New things